شرکت صدرا حامی
021-43000843 8 صبح تا 5 عصر
سیستم تیکت

پشتیبانی شبکه صدرا حامی

تمامی تجهیزات نرم‌ افزاری و سخت افزاری که در شبکه به کار رفته‌اند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به روز رسانی و عیب یابی شوند. اگر شما در محل کارتان یک شبکه راه‌اندازی کرده باشید و از آن برای ارتباط بین کارمندان و مشتریان به منظور سرعت بخشیدن به کارها استفاده می‌کنید، پس باید مفهوم خدمات پشتیبان شبکه را به معنای واقعی درک کرده باشید.

 امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری در ادارات، موسسات و سازمان ها، شاهد ارائه خدمات شبکه های کامپیوتری شامل نصب، راه اندازی شبکه و نگهداری شبکه توسط افراد متخصص و شرکت های مربوطه میباشیم. با توجه به وابسته بودن حیات و بیزینس شرکت ها و سازمان ها به شبکه های کامپیوتری و ارتباطات اینترنتی و ارزشمند بودن اطلاعات و دارایی های دیجیتالی آن ها، لزوم اعتماد و اطمینان به شخص یا شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه، امری مهم میباشد.
 پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری به مفهوم نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری می‌باشد. داشتن یک تیم پشتیبان شبکه در دنیای امروزی یک امر کاملا ضروری محسوب میشود چرا که با امنیت اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری سر و کار دارد و اگر به درستی و در مدت زمان کوتاهی ارائه نشود، خسارت‌های جبران ناپذیری برای سازمان به دنبال خواهد داشت.

شرکت صدرا حامی، ارائه دهنده‌ خدمات پشتیبانی شبکه در تهران ، از اهمیت این موضوع به خوبی واقف است تا بتواند با ارائه‌ی خدمات متمایز و مشاوره‌های تخصصی و به موقع ، از مشکلات کامپیوتری و شبکه پیشگیری کرده و در صورت بروز مشکل در اولین فرصت آن را برطرف سازد.