شرکت صدرا حامی
021-43000843 8 صبح تا 5 عصر
سیستم تیکت

CRM

اهمیت نرم افزار CRM

امروزه اهمیت وجود نرم افزار حسابداری در یک شرکت دیگر برکسی پوشیده نیست و شرکت و سازمانی را نمی یابید که از یکی از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار بهره نبرد. همانطور که یک نرم افزار حسابداری به امور مالی نظم می دهد و باعث سودآوری شرکت می گردد، نرم افزار crm نیز کاربردهای زیادی دارد که در نهایت باعث سودآوری بیشتر شرکت می شود ولی متاسفانه هنوز بسیاری از شرکت ها از کاربرد نرم افزار CRM آگاه نیستند. در حقیقت تمامی شرکت ها به نوعی مدیریت ارتباط مشتری را خواسته و ناخواسته به صورت دستی انجام می دهند که پراز اشکالات و خطا می باشد و در راستای بازاریابی تاثیری ندارد.

کاربردهای بخش ارتباط با مشتری

تمامی پرسنل یک شرکت تعداد زیادی شماره تلفن، ایمیل و سایر اطلاعات مشتریان را در دفترچه، سررسید، برگه های پراکنده و یا حتی اکسل ذخیره می کنند که در خیلی مواقع احتمال گم شدن این اطلاعات وجود دارد. برای یافتن هر شماره تماس باید وقت زیادی صرف کنند تا اطلاعات آن مشتری را بیابند، خصوصا اگر مدت طولانی از آخرین ارتباط آنها گذشته باشد. در سررسید و تقویم تاریخ پرداخت ها یا ارسال اجناس و ... برای مشتری ها را یادداشت می کنند که فراموشی این تاریخ ها زیاد رخ می دهد
این دست از موارد که بیان شد، در واقع به منظورت ارتباط با مشتری صورت می گیرد و خیلی مواقع حتی دقیقترین کارمندان نیز اشتباهاتی دارند و از آنجایی که با مشتریان زیادی سروکار دارند، موضوع صحبت خود را در ارتباط قبلی با مشتری فراموش می کنند. می توان گفت مهمترین کاربرد نرم افزار crm همین ثبت اطلاعات مشتریان، ذخیره صحبت های گذشته به صورت فایل صوتی، پیامک، تیکت، ایمیل و ثبت تاریخ ها و پیگیری امور مشتریان و به صورت کلی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. از سویی دیگر با تغییر پرسنل و جایگزین شدن فردی جدید، نیاز به نگرانی نیست که اطلاعات مشتریان از دست بروند و اینکه در گذشته چه مسائلی بین مشتری و شرکت رخ داده است.

کاربرد بازاریابی نرم افزار سی ار ام

تنها ثبت اطلاعات مشتریان کافی نیست و می توان با داشتن اطلاعات بیشتری در راستای بازاریابی منظم گامی بلند برداشت. بدین صورت هم رضایت مشتریان بالا می رود و جزو مشتریان وفادار شما خواهند شد وهمچنین باعث رونق کسب وکار شده و از طریق تبلیغات وتخفیف های به موقع و یافتن افرادی که پتانسیل مشتری دائم شدن را دارند، می توانید یک بازاریابی هدفمند داشته باشید. برای رسیدن به این مهم باید از طریق ذخیره کردن اطلاعات مشتریان و فروش محصولات بتوانید به سوالاتی همچون سوال های زیر پاسخ دهید.
کدام محصولات محبوبتر هستند؟
چگونگی برقراری ارتباط باعث رضایت بیشتر مشتری می گردد؟
چه ساعتی از شبانه روز برای تماس با مشتری مناسبتر است؟
چه تاریخ هایی برای مشتریان اهمیت دارد؟ و ....

کاربرد نرم افزار CRM

گزارش گیری مداوم و بررسی نتایج نمودارها شما را در راستای بازاریابی راهنمایی می کند و با تحلیل و آنالیز دقیق این گزارش ها می توانید رضایت مشتری را بالا ببرید و در دیجیتال مارکتینگ موفقتر عمل کنید. به صورت خلاصه کاربرد نرم افزار crm به شرح ذیل است:
پیگیری نیازهای مشتریان و مدیریت امور
اتوماسیون فروش محصولات
گزارش گیری و تحلیل
کارمند دائمی شما
مدیریت بازاریابی
ثبت اطلاعات مشتریان و ارتباطات با آنها
تقویم جهت یادآوری رویدادها
پشتیبانی و خدمات
یکپارچه سازی با دیگر نرم افزارهای شرکت
و ....

برای مشاهده سایت و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.